Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

ΝEW STUFF FROM SEPHORA &HONDOS CENTER+ REVIEW

   Καλημέρα όμορφες , πρίν καμιά δεκαριά ημέρες έκανα μία εξόρμηση στα Sephora και επειδή είχα ένα κουπόνι από πόντους που είχα μαζέψει, είπα να το εκμεταλευτώ . Για όσες δεν γνωρίζουν μπορείς να πάς σε ένα κατάστημα των Sephora να πείς ότι θέλεις να βγάλεις την κάρτα τους , συμπληρώνεις τα στοιχεά σου και παίρνεις επί τόπου την κάρτα η οποία με κάθε αγορά που κάνεις στα  Sephora μαζεύεις κάποιους πόντους και αργότερα σου στέλνουν στο σπίτι το κουπόνι συνήθως στους 150 πόντους σου στέλνουν κουπόνι συνήθως με 15% έκπτωση σε ότι αγοράσεις ,τουλάχιστον έτσι έγινε σε εμένα, να σημειώσω ότι η πόντοι μπάινουν (π.χ. αγοράζεις κάτι που η αξία του είναι 15€  θα πάρεις 15 πόντους) αυτά ώς προς την κάρτα αν ενδιαφέρεται κάποια να βγάλει, τώρα τα πραγματάκια που πήρα είνα τα παρακάτω:

   Τα πραγματάκια που πήρα από τα Sephora είναι οι τρείς παλλέτες, τα JUST BITTEN KISSABLE Balm Stain της Revlon τα αγόρασα από τα Hondos Center Συντάγματος. 
Λοιπόν
Παλλέτα "THE RETURN OF SEXY" από TOO FACED

Ενδεικτικά σας εκανα swatch τις καφέ και τις ροζ-μωβ.
    Η παραπάνω παλλέτα έχει 15 σκιές με gliter  και ένα waterproof eyliner μαζί με τις σκιές, είναι μια πολή όμορφη και βολική παλλέτα , ειδικά για βραδυνές εμφανίσεις (κατά την γνώμη μου) , οποια θέλει ας την βάλει και πρωί ... η υφή των σκιών είναι αρκετά μαλακή απλώνονται πολύ εύκολα και έχει απόχρώσεις του καφέ ,ροζ-μωβ και μαυρου-γκρι.  Αυτό που μου έκανε εντύπωση με αυτήν την παλλέτα είναι ένω στην αρχή την φοβήθηκα λόγο του gliter που είχαν οι σκιές τελικά την λάτρεψα, βέβαια βοηθάει αρκετά και τα βοηθητικά χαρτάκια που έχει η παλλέτα πίσω από τον καθρέφτη που σου δειχνει πως να κάνεις πρωινό αλλά και βραδινό μακιγιαζ με την παλλέτα . Σας συνηστώ αν την βρείτε στα Sephora μην  σκιαχτείτε αγοράστε την . 
  Έπειτα μου τράβηξε το βλέμα και μια άλλη πολυ συζητημένη παλέτα της NAKED URBAN DECAY BASICS  
     Ξετρελάθηκα με αυτή την παλέτα γιατί είναι μικρή όσο η παλάμη σας , έχει ματ γήινα χρώματα  και μπορείτε να την χρησιμοποιείται σε καθημερινή βάση , και σαφώς μπορείτε να την έχετε μαζί σας στην  τσάντα σας γιατί δεν πιάνει και πολυ χώρο αλλά και στα ταξίδια σας ...... για να μπορέσετε να πάρετε και άλλες σκιές μαζί σας μιας και θα σας περισεύει χώρος χα! χα! καλό....?  και το τελευταίο που πήρα από τα Sephora ήταν από την BENEFIT η παλέτα DANDY (preety look):

 Η οποία περιέχει ένα mini lip gloss σε απόχρωση ροδακινι nude θα έλεγα εγω πολύ όμορφο και ωραία μυρωδιά , ένα απάλο ρουζάκι ισα ισα που λένε ........ και φυσικά ένα high beam για hiligther που είναι εξαιρετικό για εμένα τουλάχιστον  και το posie tint για χείλη και μάγουλα που δυστυχώς είναι πολύ ελαφρή μετα βίας το βλέπεις, αυτά όσον αφορά αυτά που αγόρασα από τα Sephora.
      Αλλα  όπως χάζευα λέω δεν μπαίνω και στα Hondos Center να δω τη παίζει και προς μεγάλη μου έκπληξη βλέπω στον Stan  της REVLON  τα JUST BITTEN KISSABLE LIP STAIN,  ε καλά αυτό ήταν και κατά μεγάλη μου τύχη είχε και έκπτωση 3€ εννοείτε πως το εκμεταλλέυτηκα και αγόρασα πέντε αποχρώσεις την 030 Smitten Eprise ,040 Rendez Vous,020 Love sick Passionnee,010 Darling Cherie ,και τέλος το 005 Crush Beguin 
      Τα ονόματα των lip stain  είναι με την σειρά που έχω κάνει τα swatches, εντάξει τι να πώ για τα συγκεκριμένα κοστίζουν 10€ περιπου είναι αρκετά ενυδατηκα ,μυρίζουν μέντα σε όποια δεν αρέσει η μεντα μην μπει στον κόπο είναι πολυ σταθερά μένουν με τις ώρες , απλώς αν τα φοράται αρκετές ώρες θα φύγει η γυαλάδα του κραγιόν και θα μείνει μόνο το χρώμα , κατα την αποψή μου είναι πάρα πολύ ωραίο και βολικό προιόν, για αυτό αλλωστε πείρα και 5 αποχρώσεις , εγώ δυστυχώς τα έχω βρεί μόνο στο Hondos Center του Συντάγματος.
   Αυτά λοιπόν είναι τα καλούδια που αγόρασα και φυσικά κατα ευχαριστήθηκα μιας και έχω πλεόν σχηματήσει γνώμη για αυτά, σίγουρα θα τα ξανααγόραζα. 
Αυτά προς το παρόν και θα τα ξαναπούμε σε ένα άλλο post.Φιλιά και να χαμογελάται !!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου