Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ MAC & HONDO CENTER& SEPHORA


     Γεία σας όμορφες ελπίζω να είστε όλες καλά , στο σημερινό blogpost θα μοιραστώ μαζί σας κάποιες αγορές που έκανα από την MAC &  Hondo Center & Sephora , ειναι λίγα πραγματάκια αλλά εγώ έμεινα πολύ ευχαριστημένη από τις αγορές μου ελάτε όμως μαζί να δούμε τι ακριβώς διάλεξα εγώ.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     Hello beautiful i hope you are all well, in today's blogpost I will share with you some purchases I made from the MAC & Hondo Center& Sephora , a few little things but I remained very happy of my purchases but come along to see what I chose .


       Από την Mac αυτά που αγόρασα είναι ενα travel size του Fix+, καλοκαίρι και διακοπές πλησιάζουν όπότε ήθελα την μικρή συσκευασία για να μην κουβαλάω το μεγάλο μπουκάλι του Fix + και η τιμή του είναι στα 11€, ειναι πολυ ωραίο προιόν και κρατάει το μακιγιαζ σου σταθερο. Επίσης ένα από αυτά που ήθελα να δοκιμάσω ήταν το  Lip mix το Magenta είναι στα 10ml και κοστίζει αν θυμάμαι καλά 14€ και σίγουρα θα μου κρατήσει πάρα πολύ καιρό μιας και χρειάζεσαι πολύ μικρή ποσότητα . Είναι αρκετά σταθερό όμως θέλω να του δώσω και άλλη ευκαιρία γιατί εννονείται με το που το αγόρασα το δοκίμασα αμέσως αλλά μετά από κάποιες ώρες εφευγε λίγο άσχημα αλλά δεν θέλω να είμαι αρνητική, θα το ξαναδοκιμάσω γιατί μου φαίνεται όταν κάνεις την πρώτη εφαρμογή του προιόντος βγαίνει λίγο υγρο ενώ το προιόν είναι αρκετά πηχτο όποτε  θα το ξαναδοκιμάσω και θα σας πω. Το χρωματάκι του είναι αυτό αλλά  δυστυχώς στην φωτογραφία δεν φαίνεται αρκετά καλά ειναι ματ σαν υφη.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    On the Mac i bought a travel size of Fix +, summer holidays approaching whenever I wanted a small package for not carrying a large bottle of Fix + and is priced at 11 € , a very nice product and keeps your makeup stable. Also one of thosewanted to try was the Lip mix the Magenta is in 10ml and costs if I remember correctly 14 € and will definitely keep me too long becasue i need a very small amount. Is quite stable but I want to give him another opportunity because when i bought it I tried immediately but after some hours leaving little bad but I do not want to be negative,i  will try it again because it seems to me when you first apply the product comes out a little liquid while the product is quite thick whenever I try it again and let you know. This is the colour but unfortunately the picture does not seem quite as well-matte texture.
     
    Έπειτα ήθελα να πάρω από τα Hondo Center τα παρακάτω:
    ----------------------------------------------------------------------------------
      Then I wanted to get from the  Hondo Cente the following:



   Αρχικά αγόρασα το πινελάκι της Essence που το χρησιμοποιείς για να ανακατεύεις τις σκιές είναι το δεύτερο που αγοράζω γιατί ήθελα να έχω και ένα επιπλέον, δεν ξέρω αυτό το πινέλο μου έκανε πολύ θετική εντύπωση με βόλεψε από την αρχή στον να ανακατεύω τις σκιές στα μάτια μου μιας και δεν είμαι και αισθητικός αλλά τα καταφέρνω , εν αντιθέση με κάποια άλλα πινελα που είναι πιο ακρίβα αλλά τελικά δεν με βόλεξαν όσο αυτό, και κοστίζει περίπου 1,80€ .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Firstly i bought the brush of Essence who use shuffling shadows, is the second time  I buy it because I wanted to had an additional, I have a very positive impression for this brush from the beginning . I'm not a make up artist  but I manage, unlike some other brushes that are more expensive but ultimately did not satisfy me and it costs about 1,80 €.


    Έπειτα αφού ήμουν στο stan της Essences είπα να δοκιμασω την Fixing loose powder all about matt . Είναι καλοκαιρί και οι περισσότερες ιδρώνουμε ....ανακατεύεται το make up με πουδρες και γίνεται ένας χαμός όπότε θέλουμε κάτι για να μην γυαλίζουμε και να κρατήσει το make up λίγο παραπάνω όποτε είπα να δοκιμάσω για αρχή αυτη της essences. Την έχω δοκιμάσει μόνο μία φορά μπορώ να πώ ότι ήταν αρκετά καλή και σίγουρα η συσκευασία είναι πολύ καλύτερη από την προηγούμενη γιατί δεν βγαίνει προιόν ανοίγωντάς την, όσες είχαν πάρει την προηγούμενη συσκευασία ξέρουν τι εννοώ.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Because I was in the stan of  Essences i want to try Fixing loose powder all about matt. It's summer and most sweat .......:)  mix the powder with make up and becomes a mess whenever we want something to keep the make up a little more, so I try to start with essences. I've only tried once I can say that it was quite good and the packaging is definitely much better than the previous, because in the previous when you went to opening the pachage the  product it spill out, those who had taken the previous packaging know what I mean.

   Και τέλος από τα Hondo Center  αγόρασα από την εταιρεία Maybelline από την σείρα ColorSensational το Νο 902 Fuchsia Flash κόστιζε περίπου 12€, είναι ένα φανταστικό φουξ και έντονο χρώμα το λάτρεψα, είναι αρκετά σταθερό ,δεν μυρίζει έντονα ίσα ισα πολύ γλυκα .
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
   And finally from the Hondo Center i bought from the Maybelline ColorSensational No. 902 Fuchsia Flash it  cost around 12 €, is a fantastic fuchsia and bright color I loved, is very stable, and its  smell barely sweet.



    Tέλος από τα Sephora είπα να δοκιμάσω την μάσκαρα της Benefit την threy're Real αλλά για καλή μου τύχη είχε να αγοράσεις αν θέλεις την συγκεκριμένη μάσκαρα σε συσκευασία ταξιδίου 10€ οπότε τι να κάνω και εγώ εκμεταλεύτηκα την ευκαιρία, και  να δοκιμάσω την μάσκαρα για να δω αν θα μου αρέσει, αλλά και να μην πληρώσω την μεγάλη συσκευασία στην περίπτωση που δεν μου άρεσε . Δυστυχώς για αυτήν ακόμη δεν ξέρω γιατί δεν την έχω ανοιξεί μιας και έχω δύο ανοιχτές όποτε σκεύτηκα να μην την ανοιξώ και να την χρησιμοποιήσω στις διακοπές μου.



   Finally from Sephora I decided to try the mascara Benefit the threy're Real but for my luck you can buy this particular mascara in travel size package it cost 10€ so I took advantage of the opportunity, and try the mascara to see if I like, but do not pay the long packaging in case I did not like. Unfortunately  I have not opened since I have two open ,so propably i can use it on my vacation.

Αυτά τα λίγα όμορφα κορίτσια μου, μπορώ να πώ ότι είμαι ευχαριστημένη από όλες τις αγορές μου  πλην της μάσκαρα γιατί δεν την έχω ανοίξει.
Να περνάται καλά και θα τα ξαναπούμε σύντομα , περιμένω να μου πείτε τις δικές σας αγορές και απόψεις.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
These little pretty girls, I can say that I am happy with all my purchases except mascara because I have not opened.
To have fun and see you around soon, I expect you to tell me your own purchases and opinions.
Βuy!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου