Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

GLOWBOX ΙΟΥΛΙΟΥ 2013


Γεια σας όμορφες   την Παρασκευή το πρωί παρέλαβα και εγώ  το δικό μου GLOWBOX ΙΟΥΛΙΟΥ πάμε όμως να δούμε μαζί τη καλουδια είχε αυτό το κουτάκι αυτή τη φορά....




Αρχικά με το που άνοιξα το κουτακι θέλω να πώ με πήραν οι μυρωδιές , λουλουδάτη και πολύ πολύ καλοκαιρινή μυρωδία ε.... δεν άντεξα και άρχισα να σκαλίζω το πρώτο πράγμα που έπιασα στα χέρια μου ήταν φυσικά το travel size BIODERMA 



εντάξει τι να πώ για αυτό το νεράκι οι περισσότερες το γνωρίζουμε είναι ένα πολύ καλό προιόν λίγο τσιμπημένη η τιμή του αλλά τουλάχιστον κάνει αυτό που υπόσχεται . Μετά σκεύφτομαι ρε παιδί μου μέσα στο μυαλό μου ήταν μιας και θα έπαιρνα ένα travel size του BIODERMA για τις διακοπές μου οπότε μου έκατσε κουτί.
Έπειτα


     Από την εταιρεία FRESH LINE το Terpsichore Shampoo στα 75ml το οποίο είναι κατασκευασμένο από παραδοσιακή συνταγή όπως λέει από βότανα και αιθέρια έλαια Πορτοκάλι, μανταρινι , δαφνη ,τσουκνίδα φασκόμηλο και μια χαρα δειγματάκι αρκετά ικανοποιητικό εμένα μου μυρίζε μια πιπεράτη μυρωδιά δεν μπορώ να πω πως δεν μου άρεσε δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη αλλά δεν με απογοήτευσε .  
 
    Το επόμενο που έπιασα στα χέρια μου είναι από την εταιρεία NIVEA το Hawaian Flower , μια χαρά δείγμα αρκετά όμορφη και λουλουδάτη μυρωδιά σίγουρα θα το πάρω και αυτό μαζί στις διακοπές μου.

 
     Πάλι από την εταιρεία NIVEA παρέλαβα το αποσμητικό Stress Protect 25ml ,όπως και αν το κάνεις είναι ένα απαραίτητο προιόν για τώρα το καλοκαίρι άν δεν θές να μπαίνεις στο λεωφορίο  και να σου ανοίγουν διάδρομο λόγω μπλίαχ...... μυρωδιάς σίγουρα θα το χρησιμοποιήσω.

   
 Το επόμενο που παρέλαβα εννοείται πρόλαβα και το δοκίμασα και είναι ένα πάρα πολύ όμορφο μανό άκρως καλοκαιρινο από την εταιρεία ERRE DUE το  Νο 241 ένα κοραλλο πορτοκάλλι πάρα πολύ όμορφο .
   
   Μετά ήταν ένα προιόν για τα χέρια μια κρεμούλα χεριών από την εταιρεία AHAVA στα 30 ml και αυτή χρησιμοποίησα είναι μια καλή κρέμα χεριών αρκετά ενυδατική όχι όμως λυπαρή με όμορφη μυρωδια, ενυδατώνη τα χέρια μου αρκετά καλά .

    
    Και τέλος άφησα κάτι για το οποίο δεν τρελάθηκα μολις το είδα είναι ένα σαπουνάκι από την εταιρεία MONOI TIKI TAHITI ένα σαπουνάκι με άρωμα γαρδένια Ταϊτης, λάδι καρύδας  μια αρκετά όμορφη μυρωδιά αλλά εγώ θα προτιμούσα να μου είχαν στείλει να δοκιμάσω το λαδάκι της εταιρείας , ίσως το δώσω στο σύζυγό μου μιας και εγώ δεν πολύ χρησιμοποιώ  σαπουνάκια .

     Τέλος θα ήθελα να πώ ότι έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη από το κουτάκι του Ιουλίου και σίγουρα περιμένω πώς και πως να έρθει ο Αυγουστος για να ξαναπαραγγείλω το επόμενο κουτάκι. .

Πολλά φιλιά και θα τα ξαναπούμε σύντομα σε ένα άλλο post.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου