Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Review προϊόντων Bioten


Γεια σας όμορφες ,
      Θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη για την απουσια μου αλλά τώρα τελευταία έχω ρίξει την προσοχή μου στο κανάλι μου στο you tube όποτε παραμμέλησα λίγο τo blog μου επιστρέφω λοιπόν με ένα
review για δύο προϊοντα που είχε την ευγενή καλοσύνη να μου στείλει η εταιρεια Bioten.


     Για το πρώτο που θα μιλήσω είναι η Skin Moisture CC Cream (all in one)  της εταιρείας εμένα μου έστειλαν την απόχρωση Light έχει SPF 20 είναι 100% natural και βέβαια είναι Paraben Free ,επίσης είναι εμπλουτισμένη με φυσικα ενεργά συστατικά που προσφέρουν στο πρόσωπο μια ομοιομορφιά αλλά ταυτόχρονα ενυδατώνη την επιδερμίδα σου.

ΧΩΡΙΣ CC CREAM (Bioten)
ΜΕ CC CREAM (Bioten)

   Η προσωπική μου άποψη για την CC Cream είναι αρκετά ενυδατική κρέμα την απλώνω όπως οποιαδήποτε άλλη κρέμα ευτύχως πέτυχαν το χρώμα εμένα μου έκατσε πολύ καλά κάλυψε κάποιες κοκκινίλες που είχα μυριζει πολύ όμορφα και στέγνωνει εύκολα επίσης δίνει και μια ελάφρια λάμψη όχι κάτι τρελό .
Τελος θέλω να πώ ότι με άφησε πολύ ικανοποιημενη και σίγουρα όταν μου τελιώσει θα πάω να την πάρω κοστίζει από ότι είδα στα 7,45€ μια χαρά.

     Το δεύτερο προίον που μου έστειλαν είναι μια κρέμα ημέρας, η Skin Lift Restoring & Strengthening Day Cream ,να πω ότι είναι δερματολογικά ελεγμένη και έχει και αυτή SPF 15 είναι Paraben Free είναι μια κρέμα αναδώμησης και ενδυνάμωσης.

    Την τοποθετούμαι σε όλο μας το πρόσωπο και τον λαιμό αλλά προσοχή κορίτσια όχι πολύ κοντα στα μάτια  λόγου του SPF .Μπορώ να πω ότι είναι μια πολύ καλή ενυδατική κρέμα αν και δεν είναι για την δική μου ηλικιά μιας και λεέι ότι είναι για 50 ετών και άνω αλλά είπα να την  δοκιμάσω και εγώ πριν την δώσω στην μητέρα μου.Επίσης μυριζέι πολύ όμορφα και δίνει στο δέρμα αρκετή τροφή, το μόνο που έχω να πώ σαν μείον είναι οτι καθυστερή λίγο να στεγνώσει, δεν ξέρω αν συντελει στο γεγονός ότι δεν είναι για την ηλικία μου .Γενικά  εχω μια καλή άποψη για το προιόν και τέλος είδα ότι κοστίζει 12,95€.
     Τέλος κορίτσια η τελική μου άποψη και για τα δύο προϊοντα είναι πολύ καλή είναι αρκετά ενυδατικά δεν είχα κανένα προβλημα με κανένα από τα δύο. Θα σας πρότεινα να πάτε να τις δοκιμάσεται ειδικά την CC Cream.

Πολλά φιλιά και θα τα ξαναπούμε σε ένα επόμενο post.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου