Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

REVIEW FOR ΕLANCYL (Κρέμα κατά της Κυτταρίτιδας)

    Γειά σας κορίτσια μου στο σημερινό μου post θα σας πω την προσωπική μου γνώμη για την κρέμα κατά της κυτταρίτιδας της εταιρείας ELANCYL CELLU SLIM οπου αγόρασα και δοκιμάζω τις τελευταίες 2 εβδομάδες .


    Να πω βασικά οτι την χρησιμοποιώ καθημερινά μετά από το ντούς μου αφήνει το σώμα μου και ειδικά τα πόδια οπου εκεί είναι η κύρια χρήση της, λεία και σφρυγυλά, Η υφή της μοιάζει με απαλό τζέλ είναι ελαφρά αρωματισμένη και έχει μια λεπτόρευστη σύνθεση απλώνεται στο δέρμα πολύ εύκολα , δεν κολλάει και μπορείς να ντυθείς αρκετά γρήγορα ,δεν είναι απο αυτές  που σου δημιουργούν ένα περίεργο φίλμ που κολλάς όπου έχεις περάσει την κρέμα . Ξέχασα να πώ ότι είναι στα 200ml η αρχική της τιμή είναι στα 38 € εγώ την βρήκα σε ηλεκτρονικό φαρμακείο στα 21€ . 
   Τέλος θα πώ ότι η άποψη μου για συγκεκριμένη κρέμα είναι απόλυτα θετική σίγουρα θα την ξαναπάρω αλλά αυτή την φορά θα ήθελα να δοκιμάσω την βραδινή κρέμα της εταιρείας κατά της κυτταρίτιδας , μέχρι το επόμενο μου post πολλά φιλιά και να περνάται καλά :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου